საწრეო მუშაობის გეგმა V კლასი
წრის დასახელება: „კომპიუტერების ეპოქა“
საგანი: ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
სკოლა: ვაჟა-ფშაველას სახელობის დუეთის N1 საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი: V კლასის მოსწავლეები
მასწავლებელი: ისტ - ის მასწავლებელი ნანა ბოძაშვილი
სასწავლო წელი: 2019 – 2020 სასწ. წელი (I სემესტრი, მეცადინეობა ჩატარდება
კვირაში ორჯელ: სამშაბათი, ხუთშაბათი - 2 საათზე, სამუშაო დრო ერთი საათი, სულ 14
სამუშაო შეხვედრა)
წრის მიზანი:
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერული უნარ-ჩვევების შეძენა განმტკიცება. თვალსაჩინოებების
შექმნა და გამოყენება. იცოდნენ ისტ-თან დაკავშირებული ცნებები და ფლობდნენ შესაბამის
ოპერაციებს და კომუნიკაციის ციფრულ საშუალებებს, გააცნობიერონ ისტ-ით სარგებლობის სოციალური,
ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემები, ყოველივე
ეს დაეხმარება მათ აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში და სხვადასხვა საგნების პრეზენტაციისათვის.
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ
გაცნობიერება გრაფიკული რედაქტორის დანიშნულების და ფუნქციონირების, ეფექტიანად იყენებენ
და ცოდნას იღრმავებენ;
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ ტექსტური, გრაფიკული მასალის კომბინირება
ციფრული მასალის შექმნისას და შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენა - განვითარებისას;
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერის გამოყენების დადებითი
მხარეების გაცნობიერება. გაიაზრონ ინფორმაციული ტექნოლოგიების მსოფლმხედველობრივი ასპექტები
ადამიანის საქმიანობის სხვადასხვა სფეროში და ყოველ დღიურობაში.
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერთან მუშაობის დროს შეძენილი
უნარ-ჩვევები გამოიყენონ სხვადასხვა დისციპლინებში რაც აამაღლებს მათ აკადემიურ მოსწრებას
Ø საკუთარი
ციფრული მასალის წარმოჩენა, სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით.
საწრეო
მუშაობის მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლე შეძლებს:
Ø
მოსწავლე შეძლებს საოფისე პროგრამების და ინტერნეტის
პრაქტიკულად გამოყენებას (ბუკლეტების, კროსვორდების, პრეზენტაციების შექმნას სხვადასხვა საგნებში)
Ø
მოსწავლე შეიძენს და განიმტკიცებს
კომპიუტერთან
მუშაობის უნარ-ჩვევებს,
რათა აიმაღლოს მოტივაცია და ინტერესი სწავლისადმი.
Ø
მოსწავლეებს განუვითარდებათ დამოუკიდებლად
მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების,
დახარისხების და პრაქტიკულად მისი გამოყენების უნარები. შევქმნით პრეზენტაციას
სადაც აისახება წრის მუშაობა.
Ø წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს
მოსწავლეებში კომპიუტერული უნარ-ჩვევის შეძენა, განმტკიცებას, რაც აამაღლებს მოსწავლეებში
სხვა დისციპლინებისადმი მოტივაციასა და ინტერესს.
მოკლე მიმოხილვა: წრის გეგმა მოიცავს საოფისე პროგრამების
და ინტერნეტის პრაქტიკულად გამოყენებას (ბუკლეტების, კროსვორდების, პრეზენტაციების
შექმნა სხვადასხვა საგნებში) წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კომპიუტერული
უნარ-ჩვევის განმტკიცებას, მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას. მათ განუვითარდებათ
დამოუკიდებლად მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების და პრაქტიკულად მისი გამოყენების
უნარი. ისწავლიან გუნდურ მუშაობას, სხვისი აზრის პატივისცემას...
შევქმნაით ბლოგს, სადაც აისახება წრის მუშაობა. გაკვეთილები მოიცავს როგორც თეორიულ ისე პრაქტიკულ მუშაობას.
შევქმნაით ბლოგს, სადაც აისახება წრის მუშაობა. გაკვეთილები მოიცავს როგორც თეორიულ ისე პრაქტიკულ მუშაობას.
საწრეო მუშაობის მიზნის მიღწევის შემთხვევაში მივიღებთ
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ
შედეგებს
ის ტექნ.V.1 - მოსწავლეები აცნობიერებენ და ცოდნას იღრმავებენ გრაფიკული
რედაქტორის დანიშნულებას და ფუნქციონირებას, ეფექტიანად იყენებენ მას.
ის ტექნ.V.2 - მოსწავლები აცნობიერებენ ინფორმატიკის საგანს, ინფორმატიკის
განვითარების ისტორიისა და მეცნიერებათა შორის ინფორმატიკის ადგილს და როლს. გაიაზრებენ
ინფორმაციული ტექნოლოგიების მსოფლმხედველობრივი ასპექტები ადამიანის საქმიანობის სხვადასხვა
სფეროში: ყოველდღიურ ცხოვრებაში, მეცნიერებაში, ჯანდაცვაში, ბიზნესში, სოციალურ სფეროებში,
ხელოვნებასა და კულტურაში, საგამომცემლო საქმეში;
ის ტექნ.V.3 – მოსწავლეები ახდენენ ტექსტური, გრაფიკული მასალის
კომბინირებას ციფრული მასალის შექმნისას და შემოქმედებითი უნარების წარმოჩენა - განვითარებას;
ის ტექნ.V.3 - მოსწავლეები ავრცელებენ საკუთარ ციფრულ მასალას, სხვების
მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით.
საწრეო მუშაობის გეგმა VI კლასი
წრის
დასახელება: „კომპიუტერების
ეპოქა“
საგანი:
ინფორმაციულ საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიები
სკოლა: ვაჟა-ფშაველას სახელობის დუეთის N1 საჯარო სკოლა
სამიზნე
ჯგუფი: VI კლასის
მოსწავლეები
მასწავლებელი:
ისტ - ის მასწავლებელი
ნანა ბოძაშვილი
სასწავლო
წელი: 2019 – 2020 სასწ. წელი
(I სემესტრი, მეცადინეობა ჩატარდება
კვირაში ორჯელ: ოთხშაბათი, პარასკევი, სამუშაო
შეხვედის დაწყების დრო 14 00 საათი, სამუშაო დრო ერთი
საათი, სულ 16 სამუშაო შეხვედრა)
წრის მიზანი:
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერული უნარ-ჩვევების შეძენა განმტკიცება. თვალსაჩინოებების
შექმნა და გამოყენება. იცოდნენ ისტ-თან დაკავშირებული ცნებები და ფლობდნენ შესაბამის
ოპერაციებს და კომუნიკაციის ციფრულ საშუალებებს, გააცნობიერონ ისტ-ით სარგებლობის სოციალური,
ეთიკური, გარემოს დაცვასთან და ადამიანურ ფაქტორთან დაკავშირებული პრობლემები, ყოველივე
ეს დაეხმარება მათ აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში და სხვადასხვა საგნების პრეზენტაციისათვის.
Ø მოსწავლეებმა
შეუძლონ სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის
შექმნისას
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერის გამოყენების დადებითი
მხარეების გაცნობიერება. გაიაზრონ ინფორმაციული ტექნოლოგიების მსოფლმხედველობრივი ასპექტები
ადამიანის საქმიანობის სხვადასხვა სფეროში და ყოველ დღიურობაში.
Ø მოსწავლეებმა შეძლონ კომპიუტერთან მუშაობის დროს შეძენილი
უნარ-ჩვევები გამოიყენონ სხვადასხვა დისციპლინებში რაც აამაღლებს მათ აკადემიურ მოსწრებას
Ø საკუთარი
ციფრული მასალის წარმოჩენა, სხვების მიერ განხილვისა და უკუკავშირის მიღების მიზნით.
საწრეო
მუშაობის მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლე შეძლებს:
Ø
მოსწავლე შეძლებს საოფისე პროგრამების და ინტერნეტის
პრაქტიკულად გამოყენებას (ბუკლეტების, კროსვორდების, პრეზენტაციების შექმნას სხვადასხვა საგნებში)
Ø
მოსწავლე შეიძენს და განიმტკიცებს
კომპიუტერთან
მუშაობის უნარ-ჩვევებს,
რათა აიმაღლოს მოტივაცია და ინტერესი სწავლისადმი.
Ø
მოსწავლეებს განუვითარდებათ დამოუკიდებლად
მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების,
დახარისხების და პრაქტიკულად მისი გამოყენების უნარები. შევქმნით პრეზენტაციას
სადაც აისახება წრის მუშაობა.
Ø
მოსწავლეები შეძლებენ დამოუკიდებლად
ინფორმაციის მოძიებას, დახარისხებას, და შერჩევას.
Ø წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს
მოსწავლეებში კომპიუტერული უნარ-ჩვევის შეძენა, განმტკიცებას, რაც აამაღლებს მოსწავლეებში
სხვა დისციპლინებისადმი მოტივაციასა და ინტერესს.
მოკლე მიმოხილვა: წრის გეგმა მოიცავს საოფისე პროგრამების
და ინტერნეტის პრაქტიკულად გამოყენებას (ბუკლეტების, კროსვორდების, პრეზენტაციების
შექმნა სხვადასხვა საგნებში) წრის მუშაობა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში კომპიუტერული
უნარ-ჩვევის განმტკიცებას, მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლებას. მათ განუვითარდებათ
დამოუკიდებლად მუშაობის, ახალი ინფორმაციის მოძიების და პრაქტიკულა დმისი გამოყენების
უნარი. ისწავლიან გუნდურ მუშაობას, სხვისი აზრის პატივისცემას... შევქმნაით ბლოგს,
სადაც აისახება წრის მუშაობა. გაკვეთილები
მოიცავს როგორც თეორიულ ისე პრაქტიკულ მუშაობას.
საწრეო მუშაობის მიზნის მიღწევის შემთხვევაში მივიღებთ
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ
შედეგებს
ის ტექნ.VI.1 - მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების
შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შესაქმნელად.
ის ტექნ.VI.2 - მოსწავლებეს შეუძლია ისტ - ის ეფექტიანად გამოყენება
ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ.VI.3 – მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების
შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
ის ტექნ.VI.4 - მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და
თანამშრომლობისათვის.
საწრეო
მუშაობის გეგმა
|
|||||||
N
|
თარიღი
|
თემის
დასახელება
|
რესურსი
|
შეხვედრების
დრო
|
ხანგრძლივობა
|
||
1
|
2.10.2019
|
თემა 1
გაცნობა, თანამედროვე ტექნოლოგიების მიმოხილვა
წრის წევრები გაეცნობიან მუშაობის მიზნებს, სამუშაო გრაფიკს და თემატიკას. შეხვედრაზე დაიგეგმა პროექტი, რომელიც განხორციელდება სემესტრის ბოლოს. განვიხილავთ თანამედროვე ტექნოლოგიებს.
|
კომპიუტერული
კლასი
|
14:00
|
1
საათი
|
||
2
|
4.10.2019
|
თემა 2
ზოგადი ტექნიკური
საკითხები
რესურსების (მაგალითად: ფაილის, საქაღალდის) დაცვა და უსაფრთხოების პარამეტრების განსაზღვრა. რესურსების წვდომის განსაზღვრა (მაგალითად: გაზიარება,
წვდომის შეზღუდვა). . სიმბოლოთა ASCII და Unicode კოდირება, მათ შორის განსხვავება და მსგავსება. უხილავი სიმბოლოები და მათი დანიშნულება
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
ინტერნეტ კავშირი პროგრამული უზრუნველყოფა - ტექსტური რედაქტორი
|
14:00
|
1
საათი
|
||
3
|
9.10.2019
|
თემა 3
ტექნიკური რედაქტორის
გამოყენება
დიაგრამები და მათი გამოყენება. კომენტარები და მათი გამოყენება. მაკროსები: მაკროსის ჩაწერა, ცვლილებების შეტანა მზა მაკროსში, მაკროსის გამოყენება.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - ტექსტური რედაქტორი, წინასწარ გამზადებული თაბახის ფურცლებზე
დაბეჭდილი სავარჯიშოები
|
14:00
|
1
საათი
|
||
4
|
11.10.2019
|
თემა
4
ტექსტური
რედაქტორის გამოყენება
დოკუმენტის დაცვა და
უსაფრთხოების პარამეტრების განსაზღვრა. დოკუმენტის გამოქვეყნება სხვადასხვა ფორმატში (მაგალითად: HTML, PDF, XML).
ტექსტური რედაქტორის გამოყენება ერთობლივი მუშაობის რეჟიმში. ტექსტური რედაქტორის ინტეგრაცია სხვა ციფრულ საშუალებებთან.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - ტექსტური რედაქტორი, წინასწარ გამზადებული თაბახის ფურცლებზე
დაბეჭდილი სავარჯიშოები
|
14:00
|
1
საათი
|
||
5
|
16.10.2019
|
თემა
5
ელექტრონული
ცხრილის გამოყენეაბა
სტრიქონის/სვეტის წაშლა/ჩამატება. სურათის და სხვა გრაფიკული ელემენტების ჩასმა. მონაცემების ფორმატის განსაზღვრა. პირობითი დაფორმატება
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - ელექტრონული ცხრილი, წინასწარ გამზადებული თაბახის ფურცლებზე
დაბეჭდილი სავარჯიშოები
|
14:00
|
1
საათი
|
||
6
|
18.10.2019
|
თემა
6
ელექტრონული
ცხრილის გამოყენება
ფორმულები და ფუნქციების, ფორმულის/ფუნქციის შექმნა და გამოყენება.
ფორმულები, მათი შექმნა და გამოყენება. მაკროსები, მაკროსის შექმნა და გამოყენება.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - ელექტრონული ცხრილი, წინასწარ გამზადებული თაბახის ფურცლებზე
დაბეჭდილი სავარჯიშოები
|
14:00
|
1
საათი
|
||
7
|
23.10.2019
|
თემა
7
დიაგრამები
და ელექტრონული ცხრილები
მონაცემების სორტირება, დიაგრამების
აგება.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერი, პროგრამული
უზრუნველყოფა -ელექტრონული ცხრილი, წინასწარ გამზადებული თაბახის ფურცლებზე დაბეჭდილი
სავარჯიშოები
|
14:00
|
1
საათი
|
||
8
|
25.10.2019
|
თემა 8
ელექტრონული
ცხრილი
დოკუმენტის დაცვა და უსაფრთხოების პარამეტრების განსაზღვრა. ელექტრონული ცხრილის გამოყენება ერთობლივი მუშაობის რეჟიმში. მონაცემების ანალიზის ელემენტები. ელექტრონული ცხრილის ინტეგრაცია სხვა ციფრულ საშუალებებთან.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
ინტერნეკავშირი, პროგრამული უზრუნველყოფა - ელექტრონული ცხრილი.
|
14:00
|
1
საათი
|
||
9
|
30.10.2019
|
თემა 9
გრაფიკული
რედაქტორის გამოყენება
სახატავი არის კოორდინატთა სისტემა.
სურათის ზომები და გარჩევადობა, მათი შეცვლა. წერტილოვან და ვექტორულ გრაფიკას შორის განსხვავება. გეომეტრიული გარდაქმნები სურათის შემადგენელ გრაფიკულ ელემენტებზე (მაგალითად: მობრუნება, სიმეტრია,
გაჭიმვა).
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერი, პრინტერი,
პროგრამული უზრუნველყოფა - გრაფიკული რედაქტორი.
|
14:00
|
1
საათი
|
||
10
|
6.11.2019
|
თემა 10
გრაფიკული
რედაქტორის გამოყენება
ტექსტის ჩასმა სურათში სასურველ ადგილას.
ფერის ფილტრი და მისი გამოყენება. გრაფიკული ელემენტების იმპორტირება და მათი განთავსება სურათში.
ბეჭდვისწინა დათვალიერება და ბეჭდვა
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - გრაფიკული რედაქტორი, პრინტერი, წინასწარ გამზადებული
თაბახის ფურცლებზე დაბეჭდილი სავარჯიშოები
|
14:00
|
1
საათი
|
||
11
|
13.11.2019
|
თემა
11
ინტერნეტი
ინტერნეტში სანავიგაციო საშუალება (ბრაუზერი) და მისი სამომხმარებლო ინტერფეისი: მისამართის ველი, სანავიგაციო ღილაკები, ფანჯრის სტანდარტული მენიუ. ვებ-გვერდის ენა. ვებ-გვერდის საწყისი კოდი და მისი ნახვა ბრაუზერის საშუალებით.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - ინტერნეტკავშირი
|
14:00
|
1
საათი
|
||
12
|
15.11.2019
|
თემა
12
ინტერნეტი
ვებ-გვერდის ენის ელემენტები, ვებ-გვერდის დაფორმატება და მისი შემადგენელი ნაწილების კომბინირება (ვებ-გვერდის ენის ან რომელიმე ვებ-გვერდების რედაქტორის გამოყენებით.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
პროგრამული უზრუნველყოფა - ინტერნეტკავშირი
|
14:00
|
1
საათი
|
||
13
|
20.11.2019
|
თემა
13
პრეზენტაცია
ახალი სლაიდის სახეობის შერჩევა და პრეზენტაციაში ჩასმა.
ოპერაციები სლაიდებზე: წაშლა, რამდენიმე სლაიდის მონიშვნა, კოპირება,
გადაადგილება. პრეზენტაციის შენახვა სხვადასხვა ფორმატში.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერები,
ინტერნეტკავშირი, მობილური ტელეფონი. პროგრამული უზრუნველყოფა - ვებბრაუზერი
|
14:00
|
1
საათი
|
||
14
|
22.11.2019
|
თემა
14
პრეზენტაცია
სლაიდში ტექსტის დაფორმატება. სლაიდში სურათის, დიაგრამის, გრაფიკული ელემენტის ჩასმა. სლაიდში ცხრილის ჩასმა.
პრეზენტაციის ჩვენებისას ანიმაციის და სლაიდებს შორის გადასვლის ეფექტების გამოყენება. პრეზენტაციის ინტეგრაცია სხვა ციფრულ საშუალებებთა.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერი, ინტერნეტკავშირი,
პროგრამული უზრუნველყოფა - საპრეზენტაციო პროგრამა.
|
14:00
|
1საათი
|
||
15
|
27.11.2019
|
თემა
15
პრეზენტაცია
საწრეო მუშაობის დასკვნით ეტაპზე მოვახდენთ
პრეზენტაციას თემაზე - „ჩვენი სკოლა 180 წლისაა“.
|
კომპიუტერული კლასი, კომპიუტერი, პროექტორი,
ინტერნეტკავშირი, პროგრამული უზრუნველყოფა - საპრეზენტაციო პროგრამა
|
14:00
|
|
||
16
|
29.11.2019
|
ჩატარებული
საწრეო მუშაობის შედეგების შეჯამება
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
14:00
|
1
საათი
|
||
![]() |
| 2.10.2019 |

![]() |
| 4.10.2019 |
მოსწავლის ანკეტური გამოკითხვა
მოსწავლე - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - თარიღი - - - - - - - - - - -
1.ისტ - ის წრის შექმნის შესახებ ინფორმაცია მოგეწოდათ დროულად? - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2.ისტ-ის ისწრის სამოქმედო პროგრამა შედგენილი იყო თუ არა თქვენი საჭიროებებიდან გამომდინარე და მორგებული იყო თუ არა თქვენს ინტერესებზე? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3.ისტ - ის წრის მეცადინეობაზე განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში? - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - --
4.წრეზე განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენთვის? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -- - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -
5.იყო თუ არა ისტ - ის წრის შეხვედრებზე შექმნილი კეთილგანწყობილი გარემო? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -
მშობლის ანკეტური გამოკითხვა
მშობელი - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - მოსწავლე - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - თარიღი - - - - - - - - - - -
მშობელი - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - მოსწავლე - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - თარიღი - - - - - - - - - - -
1.ისტ ის წრის შექმნის შესახებ ინფორმაცია მოგეწოდათ დროულად? - - - - - - - - -
-- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - -
2.წრის სამოქმედო პროგრამა მორგებული იყო თუ არა თქვენი შვილის ინტერესებზე? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3.წრის მეცადინეობაზე განხილული საკითხები ეხმარებოდათ თუ არა თქვენს შვილს
2.წრის სამოქმედო პროგრამა მორგებული იყო თუ არა თქვენი შვილის ინტერესებზე? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3.წრის მეცადინეობაზე განხილული საკითხები ეხმარებოდათ თუ არა თქვენს შვილს
ცოდნის გაღრმავებაში? - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - -- -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -- - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -
- --
4.წრეზე განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი მოსწავლისთვის? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -- - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - -
5.იყო თუ არა წრის შეხვედრებზე შექმნილი კეთილგანწყობილი გარემო? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -
4.წრეზე განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი მოსწავლისთვის? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -- - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - -
5.იყო თუ არა წრის შეხვედრებზე შექმნილი კეთილგანწყობილი გარემო? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -



































Комментариев нет:
Отправить комментарий